Tuesday 14 February 2012

Langkah Pertama...

Sudah lama rasanya saya meninggalkan zaman blogging ini. Namun, terdetik kembali semangat dan tanggungjawab saya sebagai seorang hamba Allah S.W.T, yang sentiasa membawa syariatNya ke mana sahaja, untuk kembali ke arena ini untuk meneruskan perjuangan saya dalam agama Islam. Bukan kerana terpaksa atau dipaksa ataupun 'paksa-rela', tetapi dengan kesedaran dan kerisauan terhadap sikap dan permasalahan umat Islam pada hari ini. Semperna dengan itu, saya berharap agar dapat meneruskan perjuangan di jalan Allah S.W.T, serta dapat berkongsi sedikit sebanyak pengalaman pahit-manis saya, buah fikiran, ataupun perkongsian antara sahabat-sahabat saya agar kita sama-sama dapat memperbaiki diri demi kebaikan ummah... 'Salam Ukhwah daripada saya kepada semua saudara seagama saya di luar sana.' ASSALAMUALAIKUM..

No comments:

Post a Comment